Menu
Filtr

Og這szenia


  • Towarzyskie: 186 og這sze online
  • 40 lat minelo........

    Londyn
    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Fajny 40-to latek (175 wzrost, 80kg) pozna mila, szczupla dziewczyne na dobre i zle. Jestem ogarniety, mam mnostwo zainteresowan cos juz tam w zyciu przeszedlem widzialem. Oczywiscie sporo wad tez mam, ale coz musze z...
  • Nowy rok - czas na mi這嗆

    Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Ka盥y z nas ma swoje s豉bo軼i i niedoskona這軼i. Do moich nale篡 umiej皻no嗆 autoprezentacji na arenie wirtualnej. Wybacz wi璚, 瞠 to og這szenie b璠zie bardziej zbiorem fakt闚, ni starannie zredagowan tre軼i...
  • Szukam Mi這軼i

    Eastern Region
    M篹czyzna szuka kobiety
    Szukam pani z Polski kt鏎a chcia豉by zmieni 篡cie i wyjecha. Oczywi軼ie mo瞠 mie dziecko. Albo je郵i juz jeste w UK chcesz miejsce zamieszkania zacz望 wszystko od nowa to napisz. kobiety chce rodzin, normalne 篡cie,...
  • TYLKO DO KOBIET DOJRZALYCH PRZEZ DUZE K.

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Poznam kobiete . Wyjatkowa.TYLKO osobe realna,swiadomie i logicznie myslaca, ktora juz swoje w zyciu doswiadczyla przezyla liczy sie dla niej przyjemnosc a nie historie z harlequinow. Mila znajomosc.Ktora ma czas na taka...
  • Poniedzia貫k, 11 grudnia


  • Moze to TY?

    ub6 Londyn
    greenford
    M篹czyzna szuka kobiety
    HEj. Szukam Kobiety normalnej, powaznie myslacej o przyszlosci, wspolne spacery, wyjscie do kina itp. Nie oczekuje odrazu milosci od pierwszego wejzenia,ale z czasem kto wie... Ja 31lat 11 w UK. Pozdrawiam....
  • Reklama
  • Witam dojrza貫 panie.

    Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Dzien dobry. Jestem 18 letnim ch這pakiem, kt鏎y szuka kobiety dominuj帷ej, ktora poka瞠 mi co to dobry seks i nauczy mnie kilku rzeczy. Wstyd sie przyzna ale do tej pory jeszcze nie uprawia貫m seksu, chociaz sprzed mam...
  • Szukam dyskretnej przyjaciolki!!!:)

    Londyn
    Londyn i okolice
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam Szukam znudzonej kobiety ktora jest znudzona codziennoscia i szuka odskoczni? Wiem jak zadbac o kobiete!:) Nie bede sie rozpisywal poprostu odezwij jesli jestes zainteresowana napewno odpisze jakos dogadamy co...
  • Potrzebuje ognistej i nami皻nej kobiety

    Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam. Chcia豚ym odpocz望 czasem od codzienno軼i i sp璠zi mi貫 chwile z kobieta(28-42l.) ktora tak jak ja kocha sex. Zdominuj mnie, albo to zrobie. Marcin 25 lat. 07466441554....
  • Niedziela, 10 grudnia


  • Mlodej, dojrzalej, ceniacej...

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Jesli mieszkasz w Londynie, masz do 25 lat, wiesz czego chcesz, a jest to stabilizacja, z dojrzalym facetem, znaczy, ze Bog zatrzymal Ciebie wlasnie dla mnie. Cenie energie, pasje, ambicje......
  • Zwi您ek

    South East England ME 10 Kent
    Kobieta szuka m篹czyzny
    Samotna 50 pragnie pozna pana w wieku do 60 lat. Marz o zwi您ku opartym na prawdziwych uczuciach....
  • Reklama
  • Szukam niebanalnej kochanki.

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam drogie panie. Musialem wykonac maly update. Tak jak w tytule. Poszukuje kochanki na niezobowiazujace spotkania od czasu do czasu. Nie szukam milosci (choc namietnosci najbardziej). Powiedzmy miedzy 20 a 45 lat....
  • POZNANIE

    SW Londyn
    LONDYN
    M篹czyzna szuka kobiety
    WITAM PANIE.JESTEM 43 LATKIEM,MOCNO STAPAJACYM PO ZIEMI MEZCZYZNA,NIESTETY SAMOTNYM.ZAPRASZAM DO KATAKTU PANIE KTORE ROWNIEZ MAJA DOSYC SAMOTNOSCI I SZUKAJA KOGOS BLISKIEGO.POZDRAWIAM...
  • Niewiarygodne

    RG South West England
    Reading
    M篹czyzna szuka kobiety
    Brzydki,gruby,niedomyty le o paskudnych cechach charakteru spotka podobnych kobiet...
  • Hej Wszystkim

    Polska
    Warszawa
    Kobieta szuka m篹czyzny
    Hej Mam na imi Wiola mam 27 lat i 郵iczn 9 letnia c鏎eczk. Szukam kogo sta貫 nie chwil ani dwie interesuj mnie zwi您ki . Co o jestem mi陰 sympatyczn dziewczyn lubi sport muzyk taniec , k豉mstwa chamstwa...
  • SYLWESTER W ZAKOPANYM

    Londyn
    Ealing
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam. Szukam partnerki w wieku od 30-35 lat na wyjazd sylwestrowy do Zakopanego. Ca造 jest zorganizowany i 28.12 02.01.2018r Codziennie inna atrakcja jak biesiada przy ognisku sza豉sie kulig bal baseny termalne. Je瞠li...
  • Reklama
  • KUMPLA

    RM10 Londyn Wsch.
    Dagenham
    M篹czyzna szuka m篹czyzny
    Szukam faceta, z kt鏎ym mo積a pogada, po鄉ia si, p鎩嗆 na piwo i poeksperymentowa w sypialni. Nie pisz du穎 o sobie, bo w豉軼iwie nie wiem, co mo瞠 was zainteresowa. Dlatego prosz kontakt/pytania zaintersowanych...
  • Witam Dziewczyny

    Londyn
    Enfield
    M篹czyzna szuka kobiety
    Je郵i jest w Londynie jaka kobieta kt鏎a ma ochot spedzic milo sobote a nie z kim zapraszam na drineczka.. Nie zwlekaj napisz..... Mog dojecha albo mam sw鎩 lokum. Jestem wysokim zadbanym brunetem ;) chodzi mi o...
  • WITAM

    CR0 Londyn
    CROYDON
    M篹czyzna szuka kobiety
    WITAM . MAM NA IMI PIOTR ,39 LAT, 165 CM WZROSTU BEZ JAKICHKOLWIEK NAΜG紟. SZUKAM KOBIETY 35-40 LAT DO ZWI╴KU LUB SPOTKA TYPU PUB ,DISCO, PARK,WSP粌NE WYPADY....
  • M鎩 pierwszy raz!

    Eastern Region SS24ew Essex
    Southend
    M篹czyzna szuka m篹czyzny
    Witajcie, ja 38/176/80 Pragn ju od d逝窺zego czasu , posmakowa m篹czyzny. Jestem gotowy na gor帷, nami皻n, i ostr jazd ! pozna faceta kt鏎y mi to zapewni! Mam w豉sne lokum .! Pozdrawiam!!...
  • Sobota, 9 grudnia


  • Przypadek..

    Londyn
    Kobieta szuka m篹czyzny
    50cio letnia zadbana i atrakcyjna kobieta mieszkajaca juz 10 lat w londynie .nie szukajaca przygod ale bardzo je lubi aczkolwiek milej przezywac wiele z jedna osoba niz przygode wieloma osobami. Szukajaca kogos ... sama...
  • szukam kumpla

    EN14EH Londyn Pn.
    Enfield
    M篹czyzna szuka m篹czyzny
    Hej poszukuje fajnego faceta do 40 lat z ktorym moglbym spedzic swieta razem wypic piwko moze seksik ,posiadam lokum mam 36 07459727758 mariusz...
  • 好ie篡nka 18-25 lat poszukiwana...

    W11 Londyn
    Greater London
    M篹czyzna szuka kobiety
    Poznam sympatyczn dziewczyn 18-25 lat z Londynu lub okolic kt鏎a ma ochot na dyskretn, niekonwencjonaln i d逝窺z znajomo嗆 bez ingerencji w 篡cie prywatne.. Intryguj帷a oparta kilku spotkaniach miesi帷u, wzajemnym...
  • Pi徠ek, 8 grudnia


  • SZUKAM DOBREJ KUMPELI

    SW17 9ER Londyn Centralny
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam, Mam 22lata... 187cm wzrostu 84kg od 3lat trenuje sporty walki wysportowany i przystojny . Szukam kumpeli do sp璠zania wolnego czasu... Lubi nowe znajomo軼i. Brakuje mi spotka, zakup闚, imprez......
  • Szukam kochanki. Tylko tyle i az tyle.

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam drogie panie. Tak jak w tytule. Poszukuje kochanki na niezobowiazujace spotkania od czasu do czasu. Nie szukam milosci (choc namietnosci najbardziej). sponsoruje i nie oczekuje spo....ingu. Szukam kobiety, ktora...
  • Szybcy i W軼iekli

    E16 4AA Londyn Wsch.
    Stratford
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam serdecznie atrakcyjne kobiety!!! Jestem facetem po 30 nie szukam przyg鏚 ale przyja幡i i tylko 🎁 ju tutaj ponad 10 lat czarno to widz 😎 Szukam powa積ie szczerej kobiety kt鏎a my郵i o sobie r闚nie...
    Reklama
    Reklama
    Reklama