Menu
Filtr

Og這szenia


  • Towarzyskie: 196 og這sze online
  • Memories NOT Dreams

    Londyn
    Wsp鏊ne wyj軼ia, sport, rekreacja
    Cze嗆, Wraz z grupa przyjaci馧/ znajomych planujemy r騜ne wyj軼ia ka盥ego tygodnia. Zaczynaj帷 od wyj嗆 kulturalnych, spotka sportowych, a ko鎍z帷 na koncercie Hip-Hop'owym kilka tygodni temu. Jednym za這瞠 jest by...
  • DO ROZGARNIETYCH KOBIET TYLKO PO 40-CE.NSA FUN

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Kolejna proba:) PRZYKRO TO PISAC ALE DO TEJ PORY PANIE ODPOWIADAJACE SA INTELIGETNE INACZEJ I NIE ROZUMIEJA TEGO CO CZYTAJA.JESLI ZROZUMIALAS TYLKO POLOWE OGLOSZENIA TEZ ODPISUJ.TO JEST JEDNA WSPOLNA CALOSC.PROSZE...
  • White English man 188cm tall wants Polish lady :)

    Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Hello Thank you for looking at my advert. I am a white English man age 45, 188cm tall. genuine lady romance and hopefully relationship. If are aged between 35 49 please contact me. will be very happy to hear from you....
  • Pi徠ek, 18 sierpnia


  • Pleasure

    Cr7 7je Londyn
    London
    Kobieta szuka m篹czyzny
    Witaj :) Je郵i masz ochot sp璠zi czas w wyj徠kowym towarzystwie, zrelaksowa si, zabawi, po鄉ia, pogada, wyj嗆 na kolacj lub pomilcze, napisz zadzwo ;)...
  • Zasponsoruje mloda kobiete

    HA1 1PG Londyn Pn.-Zach.
    Greenhill
    M篹czyzna szuka kobiety
    Przystojny, zadbany, niezalezny finansowo, zasponsoruje mloda dziewczyne. Spotkania tylko w weekendy. Dziewczyny wieku 18-27 prosze pisac smialo na maila....
  • Reklama
  • zaspokoje karzda dame

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Hej Zaspokoj ka盥 z was ze mn zawsze dojdziesz i b璠ziesz zadowolona 😜 ka盥y rodzaj seksu tradycyjnie oral dla Ciebie lub obojga anal je郵i lubisz chcesz spr鏏owa oczywi軼ie wszystko w gumce , m闚isz na co...
  • Guy seeking girls

    Nw10 Londyn Pn.-Zach.
    Wembley
    M篹czyzna szuka kobiety
    I am a hard-working and caring 29 year old African man seeking polish woman between 23 years old. looking for an honest, loyal young woman. Please feel free to contact me if you are interested....
  • szukam dziewczyny ktora zajmie sie mieszkaniem

    Eastern Region en11 Hertfordshire
    hoddesdon
    Inne (bez podtekst闚)
    sprzatanie,gotowanie itd.w zamian zakwaterowanie...
  • kolezanki na silownie

    ub6 Londyn Zach.
    Wsp鏊ne wyj軼ia, sport, rekreacja
    Witam Mam na imie Ela i szukam kolezanki z okolic sudbury/wembley/greenford/ealing ktora moglabym zapisac sie regularnie 2-3 razy w tygodniu chodzic silownie/ gimnastyke/ pobiegac - celu uzyskania bardziej sportowej...
  • ON 20, szuka nietuzinkowej dziewczyny.

    Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc. Szukam nietuzinkowej dziewczyny, z ktora moglbym stworzyc w miare ciekawy zwiazek (wyjsc na miasto, kolacje, drinka, obejrzec film i wiecej). Nie bede rozpisywac sie za bardzo o sobie (zostawiam to tobie do...
  • Reklama
  • Do嗆 w samotno軼i

    Ub6 Londyn Centralny
    Greenford
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam, Od kilku lat jestem sam poniewa ciezko cierpia貫m przez by豉 osob, Nie mam czasu na szukanie aktualnie dziewczyny og鏊nie nowej znajomo嗆 mo瞠 ten portal mi pomo瞠. Mam 21 je郵i jestes zainteresowana bardziej...
  • Czwartek, 17 sierpnia


  • Przeczytaj i przemy郵...!

    SW16 Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Ch皻nie nawi捫...! Nie ma nic bardziej zniech璚aj帷ego ni rutyna. Czy nie lepiej sp璠zi czas w mi造m towarzystwie Wyskoczy do parku zabra piknikowy koc i dobre wino, wpa嗆 mnie na pyszn kolacj czy po prostu...
  • Poznam fajna normalna kobiete

    E9 Londyn Wsch.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam! Jestem w Londynie juz 5 lat i dotychczas zylem tylko praca ale postanowilem ze jednak to nie wszystko wypadalo by cos zmienic:) Co o sobie... jestem spokojnym facetem 30 L 174 wzrostu tatulaze jesli jakas pani...
  • Chetnie poznam

    Londyn Pn.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam. Jestem niebieskookim szatynem, lat 45, stanu wolnego, wysoki, atrakcyjny, zrownowazony, opiekunczy. Lubie muzyke, dobry film , kino, spacery, wycieczki, dbam o wyglad i ubieranie sie, nie posiadam nalogow, pale....
  • My郵帷y inaczej czytaj INNY

    Eastern Region HP4 Hertfordshire
    Hemel Hempstef
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam.Szukam intelig皻nej z poczuciem humoru(najlepiej czarnego humoru) o szczup貫j budowie cia豉.Kobiety preferuj帷ej partnera znacznie starszego od siebie.(To jest bardzo warzne dla mnie).Kruciutko mnie 45 lat 178 cm...
  • Reklama
  • Poznam Realna Kobiete

    Londyn
    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam serdecznie wszystkie Kobiety:-) wiec moze napisze cos troszk o sobie mam 35 lat od d逝窺zego czasu sam i chce to zmienic poniewa nie tylko praca liczy sie w tym kraju mie軼ie fajnie by by這 poznac kobiete z kt鏎a...
  • Wspolne Uprawianie Ogrodka

    SM5 3HW Londyn Pd.-Zach.
    Wallington
    Wsp鏊ne wyj軼ia, sport, rekreacja
    hey szukam KOLEZANEK do wpolnego uprawiania/pielegnowania ogordka/dzialke/allotment jest nie maly, pieknie tam rosna przerozne warzywa i owoce zielono przyjemnie jesli lubisz nature, orgodnisctwo, czas na swiezym...
  • Poznam normalna

    Londyn Pd.-Zach.
    Kingston Upon Thames
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc, Jesli masz ochote poznac normalnego kulturalnego faceta w wieku 32 lat napisz....
  • 字oda, 16 sierpnia


  • Chcialbym cie poznac :)

    N115aa Londyn
    Arnos grove
    M篹czyzna szuka kobiety
    Mam troche wolnego czasu i moglibysmy go razem jakos wspolnie wykorzystac. Jestem otwarty na propozycje :) ....
  • Ciebie jedynej, na dobre i na z貫

    West Midlands WD17 2QS Herefordshire
    WATFORD
    M篹czyzna szuka kobiety
    Pragniesz dozna czego niesamowitego, co do tej pory nie mia豉, uczucia , szczero軼i zaufania jakim by豉 darzona. Mi這軼i, o kt鏎ej tylko 郾i豉. Wiem ze tam jeste i czekasz na mnie. Nie zwlekaj, napisz a spe軟i...
  • Inspiracji

    W5 Londyn Zach.
    Ealing
    Kobieta szuka kobiety
    Witam; Szukam kolezanki z ciekawymi zainteresowaniami, kogos, kto nie zyje tylko praca i kogos wie, ze wazne rzeczy dzieja sie w nas to co najwazniejsze zyciu dzieje nas. bez zbednego zgrywania kim za bardzo jest, jest...
  • Micha 26 lat pozna od 18-40

    Londyn
    Houslow
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam. Jestem Micha, mieszkam w Londynie od roku i strasznie doskwiera mi samotno嗆. Uwielbiam podr騜owa, rozmawia, chodzi do kina oraz na d逝gie spacery. Moje wymiary 186 cm / 79 kg...
  • Niezwykle zwykly chlopak po 30tce poszukiwany

    Londyn Pd.-Zach.
    Mitcham
    Kobieta szuka m篹czyzny
    Hej, Korzystajac z tej metody (hehe ciekawe czy dziala ;-) ) chcialabym poznac kogos zupelnie innego niz wszyscy wokol mnie. Wiem, Londyn jest pelen ludzi ale braku czasu i moze tego, ze jestem domatorka wybredna osoba...
  • Babskie Spotkania w Londynie

    Londyn Centralny
    Wsp鏊ne wyj軼ia, sport, rekreacja
    Cze嗆, To og這szenie b璠zie skierowane do Dziewczyn ( z g鏎y przepraszam wszystkich Pan闚 za t ra膨c dyskryminacj). Ot騜 moje Drogie zawracam si Was nast瘼uj帷 inicjatyw – mieszkaj帷 w Polsce wraz moimi...
  • Poznam......

    NW Londyn Zach.
    Hendon
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc dziewczyny , chce poznac dziewczyne z ktora mozna wyjsc na kawe do kina lub spacer masz dosc siedzenia w domu Jak ja odezwij sie . Chce Milo spedzic wolny czas we dwoje, Ja mam 36 lat wysoki przystojny facet...
    Reklama
    Reklama
    Reklama