Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Linki Sponsorowane

Ubezpieczenia / Wypadki £200 za polecenie

Ubezpieczenia Komunikacyjne Samochody Vany Motory / Wypadki - Zglos wypadek i otrzymaj £200!!!

Poprzednia strona
123

czas sie poznac31/05

 
hej. bardzo fajna pani 50+ szuka bardzo fajnego pana 55+. Pani ma nadzieje, ze odezwie się do niej…
Region: Central London, Londyn, Londyn
Kobieta szuka mężczyzny

Poznam Pana31/05

 
Madra zyciowo kobietka lat 47 pozna pana w zblizonym wieku ktory jest w stanie zapewnic jej godne i we…
Region: West London, W12
Kobieta szuka mężczyzny

Na dobre i na zle31/05

 
Witam Wszystkich. Chcialbym poznac kogos kto bylby przyjacielem i partnerem na cale zycie..... Mam…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

Mam nadzieje ze jeszcze...........29/05

 
spotkam w swoim zyciu uczciwego,sympatycznego Pana w stosownym wieku[mam55 lat] ktoremu tak jak i mnie…
Region: North London, CHINGFORD, e4
Kobieta szuka mężczyzny

Poznam :))29/05

 
Witam chetnie poznam sympatycznego mezczyzne z ktorym mozna by bylo wyjsc na kawe piwo kolacje kino…
Region: Central London, central london, nw1
Kobieta szuka mężczyzny

Szukam inteligentnego chłopaka29/05

 
Witam, to ogłoszenie jest adresowane do ciebie, jeśli: masz ukończone jakiekolwiek studia…
Region: East London
Kobieta szuka mężczyzny

: ) : ) ; ) : )Kobietka 29/05

 
Poznam Pana z którym można porozmawiać na każdy temat, który nie szuka wrażeń, dba o swoją sylwetkę i…
Region: Poland
Kobieta szuka mężczyzny

A moze jednak warto ..........29/05

 
Moze warto poznac kogoś nowego i interesujacego? Piszac wprost : jestem w zwiazku i jak narazie…
Region: Greater London, London
Kobieta szuka mężczyzny

Poznam :) :) mężczyznę :) 28/05

 
Poznam chłopaka wiek od 24 lat. Jestem odpowiedzialna i samodzielna, szczupła, dbająca o sylwetkę ;)…
Region: Poland
Kobieta szuka mężczyzny

Moze tutaj Cie znajde ....27/05

 
Witam wszystkich serdecznie.Czuje sie okrutnie samotna w tym sztucznym,bezdusznym miescie gdzie…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

Intelig.singielka poznam kulturalnego singla 27/05

 
""Pragne być uwodzona słowem , rozpieszczana czynem i kochana całe życie "" mam 38 lat brunetka o…
Region: Central London
Kobieta szuka mężczyzny

pilna pomoc27/05

 
Witam bardzo pilnie potrzebuję pomocy.Mieszkam w Londynie potrzebuję pilnie 1000f lub 1500f na…
Region: South West London
Kobieta szuka mężczyzny

na deszczowe dni26/05

 
48letnia kobieta ,singielka poszukuje partnera ,na dlugie spacery i nie tylko .niema tu podtekstu…
Region: West London
Kobieta szuka mężczyzny

może to do Ciebie...?26/05

 
Jestem 41-letnią, wykształconą, zadbaną, atrakcyjną kobietą i szukam mężczyzny na moim poziomie. Mam…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

Chętnie poznam Pana z UK26/05

 
Jestem zainteresowana poznaniem Pana mieszkającego co najmniej od 10 lat w UK. Nie szukam sponsora…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

kiedys cie znajde?26/05

 
Gdzies musisz być!! Ja-wysoka 36latka.w wypalonym związku poszukuje kogoś normalnego.fajnego kolo…
Region: East London, stratford
Kobieta szuka mężczyzny

..26/05

 
Zdecydowałam się skreślić parę słów..można krócej,ale interpretacja często jest odmienna od…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

Jesli jestes gotowy na staly zwiazek25/05

 
Jesli masz dosc nudy i samotnosci, brakuje ci celu w zyciu i szukasz kogos kto nada twemu zyciu sens…
Region: South West London
Kobieta szuka mężczyzny

Second Half Life25/05

 
Witam. Szukam Przyjaciela na dobre chwile w drugiej polowie zycia. Szukam radosnego i spokojnego…
Region: West London, Londyn, Londyn
Kobieta szuka mężczyzny

Partnera, przyjaciela ...nie tylko na dobre.23/05

 
Hmmm....przyszedł czas,zeby cos w tym życiu zmienić, a raczej to, wypełnić je...uzupełnić brakujący…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny
Poprzednia strona
123
Reklama
Reklama
Aktualnie: 30 imprez!