Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Ładuję...
Linki Sponsorowane
Poprzednia strona
12

witam poznam pana 30/08

 
poszukiwany pan : wolny o przyjemnej aparycji , w wieku ok 50 , ja w podobnym , szczupła szatynka .…
Region: Other places in UK
Kobieta szuka mężczyzny

skromna dziewczyna30/08

 
Witan. Jestem skromna dziewczyna szukajaca wsparcia finansowego.
Region: East London
Kobieta szuka mężczyzny

Samotny ojciec poszukiwany29/08

 
Hey Jak w tytule... Nawiaze znajomosc z samotnym ojcem. Jestem samotna matka i szukam…
Region: North West London
Kobieta szuka mężczyzny

jestem Anetka, zaintryguj mnie:)swoją osobowością29/08

 
Hejka zapoznam mężczyznę w przedziale wiekowym 26-32 latka :) ja mam 25 lat na imię mi Anetka…
Region: Poland, Londyn, Poland
Kobieta szuka mężczyzny

milej znajomosci28/08

 
Witam panow dojrzałych ale jeszcze szukających przyjazni czy towarzystwa milej, zadbanej i…
Region: Central London, London, w1
Kobieta szuka mężczyzny

Nadzieja umiera ostatnia....27/08

 
......chciałabym usłyszeć głos w słuchawce, który sprawi, że będę szczęśliwa. Głos osoby otwartej,…
Region: West London
Kobieta szuka mężczyzny

do wspolnego zycia26/08

 
poszukiwany mezczyzna na spacery ,spedzanie milego wolnego czasu ,nie interesuje mnie jednorazowe…
Region: West London
Kobieta szuka mężczyzny

Kobieta pozna mężczyzne do wspólnego życia26/08

 
Hello Poznam dobrego mężczyznę, który poważnie myśli o stabilnym związku (towarzysko-matrymonialnym),…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

poznam...25/08

 
Witam poznam pana w wieku;od 43 do 47 lat ,ja ma 43 lata tylko powazny zwjazek ps zonaci prosze nie…
Region: West London, acton, w3
Kobieta szuka mężczyzny

szukam znajomych24/08

 
Mam na imie Klara. Chcialabym znalezc nowych znajomych, a moze faceta, który odmieni moje…
Region: North London
Kobieta szuka mężczyzny

Szukam ale sama nie wiem czego23/08

 
Witam wszystkich zainteresowanych Tak jak mówi tytuł szukam lecz sama nie jestem pewna czego (kogo).…
Region: North West London, Wembley, HA0
Kobieta szuka mężczyzny

Wole bez tytułu :)22/08

 
Witam,za pośrednictwem tego ogłoszenia,szukam mężczyzny,przyjaciela,kompana w jednym :)....ogłoszenie…
Region: West London
Kobieta szuka mężczyzny

Szukam interesującego mężczyzny 21/08

 
Jestem zadbana , wysportowana kobieta po 30, ze swoimi pasjami i zainteresowaniami . Szukam…
Region: Greater London, Londyn, Ig
Kobieta szuka mężczyzny

Moze tu tacy zagladaja21/08

 
Poukladany,konkretny facet chcacy ulozyc sobie zycie z kobieta-mnie interesuje. .Czasem potrafiacy…
Region: Greater London, Houslow
Kobieta szuka mężczyzny

szukam normalnego faceta 22-26 lat21/08

 
Sieeeema:D Jestem Kaśka mam 23 lata, od pewnego czasu jestem w Londynie i prawdopodobnie zostanę tu…
Region: Central London
Kobieta szuka mężczyzny

Partner in crime21/08

 
poszukiwania drugiej polowki podejscie pierwsze i mam nadzieje ze bedzie udane Mysle ze juz pora…
Region: South West London, London, SW18
Kobieta szuka mężczyzny

kolegi starszego wiekiem szukam21/08

 
hej. szukam kolegi po 56 roku zycia nawet po 60-ce!!!! pan powinien wyroznaic się mila aparycja,…
Region: North West London, kensington, w10
Kobieta szuka mężczyzny

Odpowiedni facet dla nietypowej kobiety20/08

 
Witajcie Panowie. Chcialabym znalezc fajnego faceta dla mojej przyjaciolki. Zaznaczam FACETA!…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

szukam kawalera po 35 roku z kraju lub zagranicy20/08

 
mieszkajaca w Polsce panna szuka kawalera po 35 roku zycia bez zobowiązań na dalsze lata wysokiego z…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny

carpe diem 17/08

 
Szukam dojrzałego, spokojnego mężczyzny, który lubi wyjść ; spacer, rower, podróże...i pomoże mi…
Region: Greater London
Kobieta szuka mężczyzny
Poprzednia strona
12
Reklama
Reklama
Aktualnie: 28 imprez!