Menu
Filtr

Og這szenia


  • Towarzyskie: 121 og這sze online
  • M篹czyzna szuka kobiety
  • DO ROZGARNIETYCH KOBIET TYLKO PO 40-CE.NSA FUN

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Kolejna proba:) PRZYKRO TO PISAC ALE DO TEJ PORY PANIE ODPOWIADAJACE SA INTELIGETNE INACZEJ I NIE ROZUMIEJA TEGO CO CZYTAJA.JESLI ZROZUMIALAS TYLKO POLOWE OGLOSZENIA TEZ ODPISUJ.TO JEST JEDNA WSPOLNA CALOSC.PROSZE...
  • White English man 188cm tall wants Polish lady :)

    Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Hello Thank you for looking at my advert. I am a white English man age 45, 188cm tall. genuine lady romance and hopefully relationship. If are aged between 35 49 please contact me. will be very happy to hear from you....
  • 字oda, 26 lipca


  • Kasia z Edgware(KFC)

    Nw Londyn
    Edgware
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc Poszukuje Kasi ktora pracowala w KFC (Edgware) Odezwij sie prosze...
  • Poznam panie wiek bez znaczenia

    Londyn Pd.-Zach.
    Sutton
    M篹czyzna szuka kobiety
    Mam 20 lat lubie sie bawic ale potrafie tez byc powazny to zalezy czego wymaga sytuacja . Szukam czegos powaznego lub nwt przygody od Ciebie. Propozycje skladac na E-mail codziennie sprawdzam....
  • Wtorek, 25 lipca


  • Kasia(KFC Edgware)

    Nw Londyn
    Edgware
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc Poszukuje Kasi ktora pracowala na Edgware w KFC Jesli przeczytasz o ogloszenie odezwij sie prosze...
  • Reklama
  • szukam i znajde

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Jestem wysokim, raczej niebrzydkim , w miare wysportowanym facetem po trzydziestce. Wysoki na pewno, 188 cm, czy przystojny to juz kwestia gustu, pewno potrafie nadrobic osobowoscia :-)) Duzo pracuje, odkladam, mam swoj...
  • poznam zdecydowana na staly zwiazek

    ha3 Londyn Pn.-Zach.
    harrow
    M篹czyzna szuka kobiety
    witam poznam kobiete w wieku do 40 lat szukajacej domowego ciepla pragnacej wzajemnego szacunku i milosci kobietom imprezowiczkom szukajacych nowych wrarzen bardzo dziekuje pracujacy ustabilizowany finansowo mobilny nie...
  • Raz sie 篡je, uk豉d partnerski, m28

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Cze嗆 :-) Witam odpowiednie kobietki Szukam dziewczyny na zasadzie partnerstwa/ uk豉du - zwa jak zwa. Jestem teraz Polsce, ostatnim razem by貫m w UK prawie ca造 (bez 4 dni) luty, aczkolwiek Szkocji. Ostatnie czasy nic...
  • Powa積y m這dy facet pozna

    SW9 Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    witam wszystkich, zamieszczam ten anons jak zapewne wi瘯szo嗆 tu obecnych os鏏, szukam osoby, przyjaciela. kogo z kim b璠 m鏬 porozmawia na ka盥y temat, prawie o ka盥ej porze, kto potrafi poziomie, oraz pos逝篡...
  • Poniedzia貫k, 24 lipca


  • M這dy, ogarni皻y, bez udziwnien.

    E17 6NX Londyn
    London
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witaam. Chyba to b陰d dodaj帷 tu og這szenie ale warto spr鏏owac. Mam prawie 24lata, nie jestem podnieconym gnojkiem, kt鏎y szuka sexu itd.. Szukam kogo normalnego, kto robi z ig造 wid造, potrafi porozmawiac a si focha...
  • Reklama
  • Szukam 😞

    Londyn Zach.
    Hounslow
    M篹czyzna szuka kobiety
    Szukana dziewczyna kobieta kt鏎a si nudzi i chcia豉by wyj嗆 pogada na piwo drinka pizze kino lub nawet popisa. Jestem wysokim wysportowanym ch這pakiem....
  • Szescdziesieciolatek......

    nw Londyn Pn.
    M篹czyzna szuka kobiety
    ....pozna mila, szczera i ciepla Pania...
  • Staly zwiazek

    SW16 Londyn Pd.-Zach.
    Streatham common
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc. Szukam dziewczyny w wieku 25 - 30 lat. Ja mam 34 lata. Nie pije alkoholu. . szukam slurzacej 😉piore, gotuje Sam. Zaden ze mnie ksiaze wiec niechce ksiezniczki ani modelki....
  • Niedziela, 23 lipca


  • Energiczny , m這dy, wysportowany

    Se Londyn
    South
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam drogie Panie , co tu ukrywa kocham kobiety ,zw豉szcza dojrza貫, potrafi zadba o nie. Mam 28 lat ,jestem wysportowany ,wiem jak gotowa:) je郵i masz ochot na chwil zapomnienia w tym zabieganym mie軼ie, napisz...
  • Spacer, kino, wakacje?

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam szukam kogos do wspolnych spacerow, wyjsc kina lub na dyskoteke poprostu posiedzenia w domu. Chcialbym poznac kobiete ktora tak jak ja lubi sie pobawic ale tez czasem posiedziec domu przy ksiazce itp. Cos o mnie...
  • Reklama
  • Sobota, 22 lipca


  • Poznam kobiete On-29 lat

    E9 Londyn Wsch.
    stratford/hackney
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam! Tak jak w tytule ogloszenia poznam fajna wolna dziewczyne po reszte info zapraszam na priv pozdrawiam:)...
  • Szukam kobiety

    West Midlands CV21LU West Midlands
    Coventry
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam szukam kobiety na poczatek przyjazn, a z czasem moze zwiazek. Ja lat 43 nie pijacy, palacy, od wielu po rozwodzie radosnej, narzekajacej zycie i otoczenie ktora bedzie mozna porozmawiac o wszystkim, isc spacer,...
  • ANONS DLA PA

    ub6 8qz Londyn Zach.
    ealing
    M篹czyzna szuka kobiety
    Na wydaniu ca趾iem dobry facet ;-) Rocznik 85, lekko u篡wany. Wysoko嗆 182cm. Waga 84kg. Kolor ciemny bl康yn . Posiada normalne 郵ady zu篡cia. Niewielkie zarysowania tu i 闚dzie. Wystarczy troch zadba b璠zie jak nowy....
  • Przyjazn

    UB6 Londyn
    Greenford
    M篹czyzna szuka kobiety
    Wysoki wolny samotny 50 pozna Pania samotna do wspolnych spacerow rozmow itd...
  • Szukam kobiety Na drinka

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Szukam kobiety na wspolnego drinka wieczorem .Wiek I wyglad nie istotny.Zapraszam ja samotny 30 lat...
  • Pisz pisz odpisze

    Londyn Zach.
    Hounslow
    M篹czyzna szuka kobiety
    Heeej. Szukam dziewczyny wiek 18-22 kt鏎a chc wyj嗆 na piwo, drinka czuje sie samotna i szuka towarzystwa. Niedawno przyjecha貫m do Londynu robi nudno. Czekam wiadomo軼i 😘😘...
  • Pi徠ek, 21 lipca


  • Szukam szczescia

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Dojrzaly wolny facet pozna realna wolna kobiete w celu bycia szcz窷liwym szcz窷cie jest zawsze na wyciagni璚ie r瘯i trzeba tylko czasami pomoc swojemu.... Pozdrawiam...
  • Witam panie, mam ochote

    Londyn Pd.-Wsch.
    Croydon, wimbledon
    M篹czyzna szuka kobiety
    Um闚i sie z kobieta w podobnym wieku lub starsza. lubi sex. mam 175 cm wzrostu, 72kg. je瞠li jeste zainteresowana napisz. prosze o wiadomo嗆 sms. pozdrawiam......
  • Odwazna dziewczyno! Szukasz czegos wyjatkowego?

    Londyn Zach.
    Hounslow
    M篹czyzna szuka kobiety
    Jestem przystojnym 30 latkiem, ogarnietym, odwaznym, wiedzacym czego oczekuje od zycia, pracowitym i jednym slowem normalny. Lubie za to spelniac marzenia , brac zycie pelnymi garsciami, nie czekac w nieskonczonosc na...
  • Czwartek, 20 lipca


  • Poszukiwana partnerka na imprezy r騜nego rodzaju.

    Londyn
    London
    M篹czyzna szuka kobiety
    Je郵i sp璠zasz samotnie weekendy nie maj帷 z kim i gdzie wyskoczy to by mo瞠 og這szenie wzbudzi Twoje zainteresowanie. Szukam partnerki, osoby towarzysz帷ej na imprezy, dyskoteki og鏊ny clubbing w kulturalnym tego...
    Reklama
    Reklama
    Reklama