Menu
Filtr

Og這szenia


  • Towarzyskie: 136 og這sze online
  • M篹czyzna szuka kobiety
  • 奸iczna Czarodziejka ???

    Londyn Pd.-Zach.
    Ealing
    M篹czyzna szuka kobiety
    Hej,, Wci捫 na ciebie czekam.Imam nadzieje ,瞠 w ko鎍u b璠zie nam dane si spotka przy fili瘸nce kawy. Szukam kobiety do powa積ego zwi您ku ,kt鏎a jest szczera,mi豉,rozwa積a,kochana i zdecydowana zwi您ek. Mam imi Pawe...
  • TAK WYGL.A CHYBA RAJ.......

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    NAJPI艼NIEJSZE MIESI。E TO:KWIECIE,CZERWIEC,MAJ.....Zapraszam Ci do korespondencji w przypadku gdy chcialaby pozna m篹czyzn,kt鏎y zostanieTwoim prawdziwym przyjacielem.Mam czterdzie軼i dwa lata.B璠zie mi這 b璠ziesz...
  • 40 lat minelo........

    Londyn
    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Fajny 40-to latek (175 wzrost, 80kg) pozna mila dziewczyne na dobre i zle. Jestem ogarniety, mam mnostwo zainteresowan cos juz tam w zyciu przeszedlem widzialem. Oczywiscie sporo wad tez mam, ale coz musze z tym zyc :)...
  • Pi徠ek, 22 wrze郾ia


  • Poznam ......

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc szukam stelego zwiazku z kobieta do 35 lat. najlepiej powyzej 170 zadbana, puszystym paniom dziekuje. Jestem 40 letnim facetem bez zony i dzieci. Mam 183 wzrostu I 88 kil,wagi , nie pale wciagam pije. wady zalety...
  • 38latek, wysoki, inteligentny, przystojny, samotny

    rh17 Londyn
    gatwick
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam. Mam 38lat, jestem spokojnym, ulozonym,dobrze wychowanym i calkiem niezle wygladajacym facetem. Zycie tak sie ulozylo ze, sam wcale nie jest z tym milo. Nigdy poznawalem kobieta w taki sposob ale chyba juz pora....
  • Reklama
  • Szukam...

    Inne miejsce w UK
    M篹czyzna szuka kobiety
    Cze嗆, mam na imi Tomek, jestem dobrze zbudowanym facetem, 27 lat i ponad 190 cm wzrostu. Przede wszystkim cenie u kobiet spontaniczno嗆 ch耩 prze篡wania ka盥ego nast瘼nego dnia w ca趾owicie inny spos鏏, lubi je...
  • Szukam kobiet ddo 55

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Hej mam 29 lat szukam kobiety z ktora mozna pogadac posmiac sie isc na pieo kogos szczerego jesli masz dziscko nie przeszkadza mi to odpowiada ci moj wiek i chcesz poznac napisz od 20...
  • Interesuj帷a kobiet poznam

    Londyn Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Cze嗆 jak si masz? Czy szukasz cz瘰to osoby do pomilczenia albo kogo by Ci wys逝cha? Londyn jest ci庵le w ruchu a co za tym idzie nikt nie ma czasu na nic ci庵豉 rz康z pieni康za kt鏎a niszczy relacje mi璠zy ludzkie....
  • Poszukuje wielkiej milosci💚

    South East England Sl1 Berkshire
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam drogie Panie:) My郵 ze w ko鎍u nadesz豉 podana powa積y zwi您ek, chcia豚ym mie kogo kim m鏬豚ym si zaopiekowa i dzieli wsp鏊nie wolny czas, do kogo przytuli po ci篹kim dniu pracy,dziewczyny kt鏎a b璠zie 瞠...
  • ON 20, szuka nietuzinkowej dziewczyny

    Londyn Pd.-Zach.
    Herne Hill
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc. Szukam nietuzinkowej dziewczyny, z ktora moglbym stworzyc w miare ciekawy zwiazek (wyjsc na spacer, kolacje, drinka, obejrzec film i wiecej). Nie bede rozpisywac sie za bardzo o sobie (zostawiam to tobie do...
  • Reklama
  • Czwartek, 21 wrze郾ia


  • Szukam mlodej dziewczyny

    W5 Londyn Zach.
    Ealing
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam. Szukam modej dziewczyny do regularnych spotkan. Ja 30 lat fajny sponsor. Jak jestes zainteresowana pisz. Pozdrawiam...
  • szukam :):):)

    E5 Londyn Zach.
    London
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam :) , jestem w Londynie ok 4 lat chcialbym poznac zupelnie normalna dziewczyne czyli taka kt鏎a: lubi wyjsc na spacer zakupy wyjœæ do kina reustauracji lub poprostu gdziekolwiek :):) Chcê kogoœ...
  • Szukam dojrza貫j kobiety do ciekawych spotka

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Tak jak w tytule mojego og這szenia, szukam dojrza貫j kobiety do wsp鏊nych spotka. Jestem m這dym, przystojnym, wysportowanym brunetem. Je瞠li chcesz prze篡 co innego, ciekawego, zapraszam kontaktu - udziel wi璚ej...
  • 字oda, 20 wrze郾ia


  • Ocenisz sama

    TW3 Londyn Pd.-Zach.
    Whitton/Hounslow
    M篹czyzna szuka kobiety
    Hey, jestem Adam i ko鎍z 27 lat... By貫m w kilku zwi您kach, ale ka盥e jako si ko鎍zy造 nie z mojego powodu... Chc pozna kobiet, kt鏎a potrafi kocha... Wygl康? Wiek? Bez znaczenia... Czy zdesperowany? Nie... Po...
  • Szukam dziewczyny-kolezanki

    Londyn Pd.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam Szukam dziewczyny -kolezanki z ktora bede mogl spedzac wolny czas. Wiek od 25 do 38. Odpowiem na oferty tylko ze zdjeciem. Pozdrawiam :)...
  • Reklama
  • Szukam dziewczyny (19-23 lata)

    Londyn Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Szukam dziewczyny kt鏎a chcia豉by wyj嗆 do pubu, kina czy gdzie na spacer. Je郵i si nudzisz w wolne dni lub wieczory napisz pw. :) Kr鏒ko o mnie: Jestem dobrze zarabiaj帷ym, m這dym m篹czyzn z nadmiarem wolnego czasu....
  • Szukam mi這軼i

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Poznam szczup陰 kobiet wiedzacom ze chce by kochan i potrafi kocha .Ja szczup造 kawaler lat 47.chc帷y szcz窷liwy swoj po這w. Buziaczki...
  • Szukam kobiety do zwi您ku💋

    SW9 Londyn Pd.-Zach.
    BRIXTON
    M篹czyzna szuka kobiety
    Fajny41 183/82 pozna mila zgrabna wysoka kobiet 25-45 lat na dobre i zle. Jestem ogarniety,mily przyjacielski wrazliwy szczery do bulu bez na這g闚.Mieszkam pracuje w Londynie.Lubie spacery we dwoje taniec muzyke ....
  • Staly zwiazek:)

    Sw16 Londyn
    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Czesc.Po 5latach singlowania nadszedl czas by wkoncu ulozyc sobie zucie wiec szukam dobrej dziewczyny w wieku 23/4 -30 .Najlepiej po przejsciach take wiedza co sie liczy naprawde.;) Szczerej I lojalnej .Ja mam 34 lata...
  • Wtorek, 19 wrze郾ia


  • Nowoczesna, intryguj帷a z pazurem!

    Londyn Centralny
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam serdecznie. Poszukuje sympatycznej, atrakcyjnej, intryguj帷ej kobiety na dluzsza znajomosc po陰czona z seksem. Mam lat 38, jestem wysoki, szczup造, zadbany i atrakcyjny stanu wolnego mieszkaj帷y w centralnej cz窷ci...
  • Ch皻nie poznam Pani ;)

    Londyn Pn.-Zach.
    M篹czyzna szuka kobiety
    Dzie dobry, Szukam kobiet kt鏎e tak jak ja czuj sie samotne w tym wielkim mie軼ie. Kobiet potrzebuj troche m瘰kiej obecno軼i, nie szukaj internecie prawdziwej mi這軼i, tylko osoby pewnej, ktora zaspokoi ich potrzeby...
  • Witam

    Londyn Zach.
    Windsor
    M篹czyzna szuka kobiety
    Milo by這by zapoznac za posrednictwem tego portalu, sympatyczna, cieszaca sie zyciem kobiete... dodatkowymi plusami byloby brak nalogow, szczupla sylwetka i pozytywne nastawie... teraz o mnie 40l 185cm blondyn szczuplej...
  • Masa瞠, spotkania i nie tylko

    Eastern Region Hertfordshire
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam, Nudza Cie juz spotkania z nuda i rutyna moze warto sprobowac czegos nowego, nigdy nic nie wiadomo czy to wlasnie w Tobie siedzi .... no w豉snie kto... lub co :) Jezeli chcesz spedzi mi這 czas, odkry nowe uroki...
  • Szukam dziewczyny

    Londyn
    M篹czyzna szuka kobiety
    Hej jestem samotnym ch這pakiem mieszkaj帷ym w Londynie szukam dziewczyny nie mam wielkich wymog闚 weso豉 inteligentna z fajnym biustem zwi您ku raczej d逝窺zego je郵i jaka si znajdzie piszcie na emaila...
  • Poniedzia貫k, 18 wrze郾ia


  • Weekend na wsi 🌹

    N19 Londyn
    Archwey
    M篹czyzna szuka kobiety
    Witam zapraszam wszystkie panie na mil sp璠zony weekend wsi w tygodniu ci篹ko pracuj Londynie A weekendy je盥輳 do mojego domu niedaleko Cambridz 20 min morza Mariusz 07888833026. Troch odpoczynku jeszcze nikomu nie...
    Reklama
    Reklama
    Reklama